czwartek, 6 lutego 2014

sen zimowy.

Ejbii na trzy miesiące zapadła w sen zimowy. Teraz następuje powolne wybudzanie się... Miejmy nadzieje, że na trwałe... i liczmy na większą ilość postów.
Czasem mam ochotę usunąć bloga, ale szybko wraca mi zdrowy rozsądek i stwierdzam, że nigdy tego nie zrobię. Pomimo braku czasu, czasem chęci, utrudnionych warunków atmosferycznych (sory taki mamy klimat) oraz sposobności... Lubie tworzyć posty i sprawia mi to radość, szkoda tylko, że nie staram się częściej robić tego co sprawia mi przyjemność, ale ja jestem dość dziwnym człowiekiem... nie istotne :) W każdym razie w tym blogu jest całe moje serducho od 4 lat i choćbym miała dodawać posty bardzo rzadko to i tak go zostawię, choć chciałabym, aby miało to miejsce zdecydowanie częściej, jednak nic nie obiecuję, zobaczymy ;)









żakiet,koszula-h&m
wiosr-f&f
torebka-parfois
buty-new look

30 komentarzy:

  1. Ja wróciłam po dużo, dużo dłuższej przerwie... też mi brakowało blogowania. Po takim odpoczynku wstępują w człowieka nowe moce i tego Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. Buty są piękne, super kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyglądasz :) śliczny żakiet

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja :)
    obserwujemy ?zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  5. nice look! lovely blog!
    following you dear<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. nice outfit *_* http://vivaluxury.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również własnie się wybudziłam z miesięcznego snu i mam podobne założenie jak ty - wiecej postów.
    Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że nie tylko mnie dopadł zimowy sen ;)
    Świetny post!:)

    http://klaudynabiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz piękną marynarkę ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, naszyjnik przepiękny- uwielbiam takie błyskotki :) A torebka wspaniała, zarówno fason jak i kolor, bardzo przypadł mi do gustu :) Życzę wytrwałości i systematyczności, bo wiem co to znaczy, doskonale Cię rozumiem :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely Girl!! Love how you combined it! Tell me if you would like to follow each other?! Would love to hear from you! Lots of Love Kyra♡
    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyglądasz, cudowny naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka jest super! I wiesz, czasem nawet lepiej pisać raz na jakiś czas, ale robić to porządnie, dlatego dobrze, że dalej trzymasz bloga :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny zestaw! Elegancko i stylowo! :) śliczna torebka i buty! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the red handbag

    www.highheelsandtutus.com

    OdpowiedzUsuń
  16. no jasne nie ma co rezygnowac - super zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula z żakietem wyglądają świetnie, a kolor torebki ożywia duet
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Marynarka i naszyjnik - cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa stylizacja;) Ja już żyje wiosną, u nas piękne słoneczko!

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE?
    ZAPRASZAM
    http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. torebka fajnie ozywila zestaw : dobrze ze wybudzilas sie ze snu :D
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super to wszystko połączyłaś :) Też czasem mam takie myśli, ale potem dochodzę do wniosku, że mi szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznotka :) Czekam na więcej postów ;)

    OdpowiedzUsuń